منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری به یک مخزن 1000 لیتری مجهز است که دارای یک کویل داخلی می‌باشد. این کویل برای گرم کردن محتوای مخزن با استفاده از یک منبع حرارتی خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


منبع حرارتی معمولاً با استفاده از بخار، آب گرم یا روغن داغ، کویل را گرم می‌کند و گرمای مورد نیاز برای گرم کردن محتوای مخزن را تأمین می‌کند. این دستگاه در بسیاری از صنایع از جمله صنایع شیمیایی، داروسازی، غذایی و آب و فاضلاب استفاده می‌شود.

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات منبع کویل دار افقی 800 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- تولید کننده منبع کویل دار ایستاده- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 800 لیتری- منبع کویل دار ایستاده 800 لیتری خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع کویل دار افقی 800 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- تولید کننده منبع کویل دار ایستاده- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 800 لیتری- منبع کویل دار ایستاده 800 لیتری با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری |20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع کویل دار چیست ؟

منبع کویل دار یک مبدل حرارتی است که وظیفه گرم کردن و نگه داری آب  را بر عهده دارد . در داخل این منابع لوله های مسی وجود دارد که به کمک پمپ سیرکولاتور بخار و آب خروجی از بویلر وارد این لوله ها می شود . این لوله ها داخل منبع نصب می شوند و آب درون منبع در تماس با لوله های مسی قرار می گیرد و به صورت غیر مستقیم گرم می شوند .

تفاوت بین منبع کویل دار و منبع دو جداره

اصول کارکرد هر دو تقریبا به یک شکل می باشد و انتقال حرارت از طریق جابه جایی صورت می گیرد . با این تفاوت که در منابع دوجداره کویل وجود ندارد و از دو استوانه گالوانیزه تو در تو تشکیل شده است . منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری - آب پمپاژ شده از بویلر وارد جداراه بین استوانه ها شده و آب شهری وارد منبع می شود . حرارت بین دوجداره منتقل می شود و آب گرم بهداشتی تولید می شود .

انواع منبع کویل دار

  • منبع کویل دار ایستاده
  • منبع کویل دار افقی

اجزای منابع کویل دار

بدنه

بدنه این منابع از ورق گالوانیزه با ضخامت معین ساخته می شود . ضخامت ورق ها بر اساس فشار سیستم ، ظرفیت و دمای آب منبع انتخاب می شود .

کویل

برای انتقال حرارت در سیستم از کویل های مسی به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد .

دریچه بازدید

دریچه ای در بدنه منبع و هم تراز با قسمت کویل دار منبع وجود دارد . از این دریچه برای بازبینی داخل منبع ، بازدید از کویل و انجام تعمیرات استفاده می شود .

لوله های ارتباطی

شامل لوله های آب سرد و گرم بهداشتی و لوله های گرمایش ( کویل ) است.

بوشن ها

قطعه پیچ دار است که در دو حالت پلاستیکی و فلزی ساخته می شود . وظیفه بوشن ها اتصال دو لوله ارتباطی به یکدیگر است.انواع مختلف سنسورها را می توان به وسیله بوشن به منابع کویل دار متصل کرد .

سنسور دما

شیر تخلیه

گیج فشار

شیر اطمینان و …

نکاتی که باید درباره نصب منابع کویل دار بدانید

ظرفیت این منابع با توجه به فضای موجود در موتورخانه و میزان آب گرم مورد نیاز در طول شبانه روز انتخاب می شود . منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری -  در لوله ورودی این منابع حتما شیر یک طرفه نصب می شود ، این کار از برگشت آب گرم و و وراد شدن فشار به لوله آب شهری جلوگیری می کند .

یک لوله آب گرم برگشتی باید در سیستم در نظر گرفته شود تا آب گرم در هر لحظه در اختیار مصرف کننده ها باشد . لوله آب گرم در راس بالای منبع و لوله آب سرد در قسمت پایین نصب می شود .

منبع کویل دار ایستاده 1000 لیتری - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات منبع کویل دار افقی 800 لیتری- قیمت منبع کویل دار 1500 لیتری- قیمت منبع کویل دار ایستاده- تولید کننده منبع کویل دار ایستاده- قیمت منبع کویل دار 2000 لیتری- قیمت منبع کویل دار 800 لیتری- منبع کویل دار ایستاده 800 لیتری پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.